Dupa prima sesiune la Management ID

Miercuri, 08 februarie 2012, am terminat prima sesiune la Management ID. Am uitat cum e sa fii in sesiune, mai ales pe langa un job full-time.

Cum e sa fii student la Management ID?

In primul semestru la Management ID am avut doar 2 weekend-uri de mers la facultate.  Cadrele didactice au avut timp doar sa ne prezinte manualul plus ne-au aratat cum se rezolva cate un exercitiu per capitol. Am cumparat o parte din manuale si am venit acasa sa invat . Prezenta nu este obligatorie dar va recomand sa mergeti pentru ca va ajuta sa luati o nota de trecere mai usor.

Examen Management

Examenul de Management a fost primul meu examen. Din fericire m-am pregatit deja din luna decembrie, adica am citit cartea de 2 ori + am refacut problemele de la curs. Inainte de examen am citit din nou manualul + am facut cateva exercitii luate de pe net.

Examenul a fost greu in sensul ca trebuia sa faci 50% din teorie + 50% din aplicatii.

Dupa examenul de management stiam ca am rezolvat problema dar am avut emotii la partea teoretica. Pentru rezolvarea problemei pot obtine 5,5 ( adica 6 ) + 50% din teorie – aproximativ 2,5 puncte . Eram constient ca voi lua nota 8-9 ori pic examenul. Vestea buna ca am luat 9 🙂 .

Examen Microeconomie

Despre examenul la Microeconomie foarte multe nu vreau sa povestesc. Am primit 15 intrebari grila cu raspunsuri multiple ce valorau 5 puncte ( adica aveai un 6 daca raspunzi corect la toate intrebarile ) + 3 probleme de rezolvat ce valorau 4 puncte .

Cred ca erau mai multi audienti decat studenti din anul I, adica nu este un examen usor.

Problemele in principiu am rezolvat, si ceva am mai nimerit si din partea teoretica.

Matematici aplicate in economie

Denumirea materiei mi-a dat senzatia ca este vorba despre calcule foarte simple, dar in realitate cuprinde algebra liniara, analiza matematica si teorie probabilitatilor .

M-am pregatit si eu pentru examenul de matematici aplicate in economie, si pentru ca am rezolvat tema de casa + am realizat 2 referate am luat si acest examen.

Economie Europeana

Am citit de vreo 4 ori cursurile la Economie Europeana si pot sa zic ca m-am pregatit sa iau nota 7, dar am luat 6 – si asa e bine. Examenul la Economie Europeana a fost mai usor fata de celelalte examene pentru ca era un singur raspuns corect.

Examen Finante Publice

Inca nu am realizat cum am luat examenul, erau intrebari foarte grele in sensul ca nu stiai daca erau 2 sau 3 variante corecte, sau poate nicio varianta nu este buna. Era un examen cu manualul pe masa, dar oricum nu ai avut timp sa tot cauti.

English for Business Exam

Singurul examen la care am picat. Concluzia este ca mai am de facut exercitii de gramatica. Erau 3 exercitii de rezolvat cu cate 10 fraze plus o compunere de aproximativ 50 de cuvinte. Am avut 50 de minute la dispozitie.

 

Mi-am propus ca in semestrul urmator voi invata din timp si  mai mult.

Acum am de recuperat timpul pierdut ce am lipsit de la servici plus sa ma dedic programarii in timp liber.

 

3 gânduri despre „Dupa prima sesiune la Management ID”

Lasă un comentariu