Lista ToDo 2015!

A mai trecut un an, in proportie de 80% am realizat ce mi-am propus pentru anul 2014. Pentru anul 2015 am pregatit o lista ToDo mai scurta si la obiect, dar voi depune toate eforturile sa pot realiza mai mult.

Lista pentru anul viitor cuprinde urmatoarele:

  1. Cursuri PHP pentru incepatori si nivel mediu. Anul trecut am oferit meditatii la peste 10 persoane si sunt fericit ca am reusit sa invat si pe altii. Unii au invatat doar ca si hobby, altii pentru a incepe o cariera in domeniul programarii web. Pentru anul 2015 astept sa meditez 20 de persoane.
  2. Invatarea tehnologiilor noi. Tehnologii noi apar ca ciupercile dupa ploaie, timpul este limitat. Imi propun sa invat minim 3 noi tehnologii.
  3. Cresterea productivitatii: „Work smarter, not harder”. Cam asa sta treaba. Ce nu poti face in 8 ore nu o sa faci nici in 10 sau 12 ore. Este nevoie de cresterea productivitatii ca sa poti face mai mult in acelasi interval de timp.
  4. A manca sanatos. In fiecare zi voi manca ceva sanatos si voi renunta la ceva junk. Pentru a obtine performante trebuie sa ai sanatate si pentru asta primul pas este sa mananci sanatos.

La Multi Ani! Ne vedem in 2015.

Lasă un răspuns

