Espressor Delonghi EC200

Increderea in eMag.ro ramane

Saptamana trecuta am comandat de pe eMag un Espressor Delonghi EC 200, pentru ca s-a stricat espressorul de acasa; nu am dorit sa dau bani multi asa ca am facut alegerea. Joia trecuta am primit pachetul de la Fancourier. 

Fiind facuta comanda la birou si avand in vederea cat de mult se grabea curierul nu am desfacut pachetul. Nici dupa ce a plecat curierul nu am desfacut pachetul pentru ca stiam ca nu-l mai pot pune inapoi in cutie si vroiam pentru acasa. Asa ca am lasat in masina si doar sambata seara l-am desfacut in apartament. Dupa ce am scos din cutie am vazut ca partea de jos este sparta ( vezi poza ).

Daca comanzi de pe eMag ai dreptul la verificarea coletului, dar nu am facut-o. Asa ca duminica m-am dus frumos la showroom sa vorbesc cu personalul de la garantie, erau doi. Unul dintre ei mi-a zis din start ca nu se poate schimba, in schimb colegul lui a fost foarte de treaba. Am verificat impreuna ce este spart, i-am explicat situatia mea si m-a inteles. Mi-a zis ca nu poate sa-mi schimbe dar sa trimit un email cu poza catre eMag Bucuresti si imi rezerva un alt espressor. Zis si facut. Am trimis emailul, am sunat si eu si sotia la Call Center si vestea buna este ca azi am primit un alt espressor nou nout.

Concluzie:

  1. Verificati coletul inainte de a semna orice hartiuta!!!
  2. eMag ramane cel mai de incredere magazin online pentru mine.

Sugestie pentru firmele de curierat:

Anuntati toti clientii care au dreptul la verificare colet!

Desi eMag nu a avut obligatie de a schimba produsul, pentru ca nu am verificat in fata curierului, totusi au facut o exceptie. 

I am Happy!

 

Lasă un răspuns

