Triatlon 2013 Kingston Inot

Triatlonul companiilor – Kingsland – Ineu de Cris

Anul acesta voi participa la triatlonul companiilor pe data de 29 iunie 2014 Kingsland, la Ineu de Cris. Din pacate nu rezist singur un triatlon de aceea voi face parte din echipa unei alte companii, mai exact din echipa Fizzy Moon, compania Zoltyd Art.

Lungimi de traseu

  1. Inot: 700m
  2. Bicicleta: 18km
  3. Alergare: 5.5km

Eu am ales inotul sau mai bine zis inotul m-a ales pe mine. 700 m pare o distanta scurta, dar in realitate este destul de multa. Imi place sa inot si fara sa ma pregatesc ( ultima oara am inotat undeva in august 2013 o distanta de 200m ) ma voi risca apoi ….🙂 Chiar pica bine inainte de examenul de licenta un pic de sport.

Structura Echipa Zoltyd Art

  • Inot: Sandor Kovacs ( eu )
  • Bicicleta: Andrea Gabriella Kovacs ( sotia )
  • Alergare: Zoltan Osvald ( Zoltyd Art boss )

Cei care doresc sa faca parte din galeria noastra sunt asteptati la zona lacului Kings Land la ora 10:00 .

Lista participanti Triatlon 2014 Kingsland

 

Lasă un răspuns

