Ce lichide bea un programator?

Stiți și voi publicitatea cu ”Pentru o viață sănătoasă consumați zilnic minim 2 litri de lichide”. Nu se specifica ”lichidul”, poate să fie vorba și despre supa de pui.  Eu fiind programator consum următoarele lichide în decursul unei zile: apă, ceai, cafea, bere și câteodată o zamă caldă. 

Părerea mea este că apa este cel mai important lichid, hidratează corpul, reîncarcă corpul cu energie și ajută la slăbit, unde este cazul. Apa carbogazoasă nu este sănătoasă, deci ar trebui să consum simplu apă plată. Singura mea problemă că nu-mi place gustul apei plate.

Dacă nu-ți place gustul apei plate atunci poți să-ți prepari un ceai cu diferite arome, ar fi bine să fie ceva natural din plante. Zahărul iarăși nu este sănătos, deci ar trebui să ai un borcan cu miere la birou. Ai grijă ca mierea să adaugi în ceai după ce acesta se răcește, altfel îsi pierde efectul. Eu zilnic beau un 0,5 litri de ceai poate și mai mult.

Fiind un programator senior, am și taskuri de rezolvat pe măsura și trebuie să mă pot concentra.  Cea mai bună soluție este cafeaua. Ideal ar fi să consumi o cafea scurtă fără zahăr și fără lapte. După ce am băut o cafea bună imediat pot să trec la rezolvarea taskurilor și parcă totul devine foarte clar.  În mediu consum 3 cafele pe zi, ceea ce pare mult dar din păcate nu am găsit un substituent potrivit. Dacă doriți să creșteți puterea de concentrare să consumați una sau două cafele pe zi.

Berea :). Da am adăugat un smiley la sfârșit, pentru că zâmbesc. Să fie clar nu consum bere în timpul serviciului. De obicei seara când ies cu prietenii sau seara acasă beau o bere rece pe căldura de vară mă ajută să devin mai creativ. Parcă apar idei din senin ce aș putea să fac mai bine, ce altceva aș dori să fac. Este recomandat să le notezi ideile și a doua zi, după o cafea bună poți să te apuci la implementarea ideii.

În concluzie, berea ajută la creativitate, cafea te ajută la concentrare și apa îți dă energie. Așa cred eu. 

 

 

Lasă un răspuns

