Blogul lui Sandor

Cu sau fara domeniu pe wordpress.com?

Dupa un timp eu cred că multă lume își pune intrebarea după o perioadă de blogging: Să-mi cumpăr domeniu pentru blogul meu pe WordPress.com? Răspunsul sincer este DA.

După 3 ani de scris articole și eu am ajuns la momentul în care îmi trebuie să-mi cumpăr domeniu. Dar de ce? Răspunsul este: cumpărând un domeniu vei putea crește reputația ta în mediul online. Mi se pare stupid să cumpăr doar din acest motiv, dar pe de altă parte un domeniu costă 9-12 euro / an, deci este o investiție relativ mică.

Ce domeniu să-mi aleg? În principiu este recomandat să alegi un domeniu cu numele tău sau numele firmei sau numele produsului ( ceea ce promovezi ).

Eu mă gândesc să aleg cu numele meu, singura problemă fiind că am deja siteul oficial pe domeniul www.sandorkovacs.ro. Dacă îmi aleg tot cu numele meu va fi foarte confuz pentru că doar sfârșitul linkului va fi diferit. Eventual aș putea crea un subdomeniu blog.sandorkovacs.ro ce să fie redirecționat către blogul meu de wordpress. Poate asta este varianta cea mai bună.

Pe de altă parte mă gândesc și la un domeniu cum ar fi viataunuiprogramatorweb.ro, dar mulți dintre voi mă cunoașteți după nume și poate ar fi greu de reținut domeniul pentru un om cu mai puțină cunoștință în IT.

Dacă aveți vreo idee ce domeniu să aleg vă rog să lăsați un comentariu.

O zi faină!

2 păreri la “Cu sau fara domeniu pe wordpress.com?”

  1. Ar fi bine sa iti pui o pagina de genul blog/….website-ultau , daca it fwaci redirectionarea catre blogul wp, foarte bine. Problema este daca poti sa iti descarci intregul site de pe wp si sa il muti pe domeniul tau. Poti sa faci asta?

Lasă un răspuns

