Back to Job

Pot sa va zic ca mi-a fost dor de jobul meu, sunt pasionat de ceea ce fac. Din cate am auzit multi nu se bucura cand incep cu lucrul in noul an dar eu sunt mai diferit :).

Adevarul este ca daca faci ceea ce-ti place atunci nu se pune problema, mergi si iti faci datoria cu placere.

Prima zi  incerci sa intri ritm pe cat posibil, cu mai mult sau mai putin succes. De exemplu azi mi-am facut planul ce voi lucra aceasta saptamana si in linii mari ce voi lucra aceasta luna. Asa maine pot sa incep.

Am intrat in 2014 cu planuri mari, vom vedea la sfarsitul anului ce va iesi.

Lasă un răspuns

