La mulți ani 2014!

„Un an mai bogat în proiecte, mai înalt în calitate şi plin de succese. La mulţi ani!”

Am intrat în 2014 de câteva zile și încă nu-mi pot reveni 🙂 Vă rog să nu vă gândiți la băutură ci la dorul de a programa. Oricum a fost foarte binevenită o pauză, să simt că  trăiesc. 

Azi am recitit promisiunile, țelurile pe care le-am propus pentru anul 2013, o parte a fost implementată dar au mai rămas taskuri nerezolvate, de exemplu nu am creat niciun tutorial php video. Pot să vă garantez că am încercut dar m-am lovit de 10 ( citește: două ) probleme:

  • la înregistrare se aude un zgomot de fundal și vocea mea abia se aude; vocea mea se aude foarte slab.
  • nu sunt fotogenic

Pentru 2014 mi-am propus următoarele:

Propunerile sunt mai modeste față de anul 2013 și sper să le pot realiza.

Vă doresc mult success pentru anul 2014!

Un gând despre „La mulți ani 2014!”

Lasă un răspuns

