Black friday emag

Black Friday 2013

Black Friday este un eveniment foarte asteptat si tot mai popular si in tara noastra. Promotiile nu se compara cu promotiile din alte state dar in mare parte sunt acceptabile. Toate lumea se plange ca nu are bani, foarte interesant este ca aceasta zi scoate din buzunarele noastre zeci de milioane de euro. 

Anul acesta pot sa recunosc ca m-am pregatit si am studiat produsele ce ma intereseaza si poate as cumpara daca preturile sunt bune. Am creat un dosar cu linkuri catre siteuri mai cunoscute cum ar fi: emag, flanco, evomag, cel, pcgarage.

Am vanat in mod special 2 produse, si anume un laptop si smartphone mid-level sa nu am probleme in urmatorii 2 ani. Ca si prioritate secundara m-am uitat la hdd ssd, carduri de memorie, routere.

Anul acesta nu s-a anuntat ora de start, deci m-am trezit la 5:00 si apoi din 30 in 30 de minute sa vad cand apar preturile pe toate siteurile. Din fericire cei de la flanco au public cu 24h inainte produsele si m-am asteptat la aceleasi preturi la emag sau ba mai ieftin.

Inainte de 7:00 cu cateva minute am reusit sa intru pe emag si m-am holbat la laptopuri pentru ca preturile mi s-au parut maricele. La smartphone intr-adevar aveau oferte bune, dar pretul laptopurilor au lasat de dorit.

Cand faci o comanda de Black Friday este recomandat sa pui doar un singur produs in cosul tau si sa finalizezi comanda, oricum transportul este gratuit peste 90 sau 100 de lei. Asa ca am reusit sa fac 4 comenzi in 10 minute😉 .

HDD-urile SSD Kingston erau „ascunse” in lista deci nu am reusit sa observ din timp => stocul s-a epuizat.

Poate la urmatorul Black Friday voi pune accent pe HDD SSD si apoi pe altele.

Ma amuza numarul aspiratorilor vandute, cred ca saptamana viitoare toate femeile vor face curat prin casele lor🙂.

Sper ca ati reusit sa va cumparati tot ce ati dorit!

 

Lasă un răspuns

