Magazin online pe WordPress cu pluginul WP-e-commerce

După cum am promis zilele trecute voi testa mai multe posibilități de a crea un magazin online pe WordPress. Azi am ales pluginul WP-e-commerce care se bucura de peste 2,4 milioane de descărcări.

Concluzii:

  • 30 de minute este de ajuns pentru instalare + configurare
  • multe opțiuni sunt disponibile, fără să faci nicio setare deja functionează magazinul online
  • Pluginul WP-e-commerce oferă câteva metode de plată implementate.
  • Produsele se pot adaugă din meniul PRODUCTS
  • Comenzile se pot vizualiza / administra în DASHBOARD -> STORE SALES.

Am început cu concluziile mele personale și acum voi detalia .

WP-e-commerce pare un plugin prea complex la prima vedere, dar sunt convins că în mare parte sunt utile. După activarea pluginului deja am avut posibilitatea de a adăuga produse cu tot feluri de câmpuri adiționale. Pentru testing am completat denumirea, descriere, poză și preț.

Pe partea de front-end automat au apărut 4 pagini:

  • PRODUCT PAGE
  • CHECKOUT
  • MY ACCOUNT
  • TRANSACTION RESULTS

Metodă de plată implicită este ”TEST GATEWAY” care înseamnă plată prin transfer bancar. Este cea mai rapidă soluție pentru integrarea sistemului de plată.

Referitor la metoda de plată prin paypal, pluginul oferă 2 variante:

  • Butonul BUY NOW
  • EXPRESS CHECKOUT.

Din păcate pe serverul de test nu a funcționat nici butonul BUY NOW, nici EXPRESS CHECKOUT, deși am setat corect PayPal-ul.

Un avantaj sunt widgeturile disponibile, cum ar fi:

  • Shopping cart
  • Price slider
  • Promo product, etc…

Alt avantaj este posibilitatea de a personaliza template-urile standard din Wp-e-commerce. 

Screenshot la pagina de checkout:

wordpress-wp-e-commerce-plugin-checkout

O părere la “Magazin online pe WordPress cu pluginul WP-e-commerce”

  1. Recunosc ca sunt incepatoare in ale wordpress-ului, insa dupa ce am instalat plug in-ul si am inceput sa pun produse am realizat ca pe orice as da click ma duce la pagina de produse. Pe scurt…mi-a stricat toata munca de 3 zile
    Azi o iau de la capat, cu back up de data aceasta.

Lasă un răspuns

