Încă 2 examene…

FSEGA - UBBCLUJ
FSEGA – UBBCLUJ

În acest sfârșit de săptămână am ultimele două examene. Ce a fost greu a trecut, doar la o singură materia nu știu daca am luat examenul sau nu. Vorbeam despre două examene, sâmbătă la English for Business iar ultimul va avea loc duminică la materia Managementul serviciilor.

Scriu acum pentru că așa am avut chef, dar nu despre examene vroiam să scriu ci despre ce voi face dupa sesiune. Vreau să mai completez lista de la articolul cu promosiunile mele, intitulat ”I am Back”. Voi avea două luni la dispoziție să ma dedic blogului și multor alte chestii.

Partea cu realizarea video va fi una foarte dificilă, mi-e frică că nu o să-i placă multor persoane, dar sunt convins că mulți dintre voi mă susțineți și voi duce până la capăt. Neavând bani de studio voi înregistra totul cu microfonul de la laptopul meu – să nu râdeți -. Eu văd partea utilă în realizarea acestor videouri, mulți nu au timp / chef să citească dar la un tutorial video totuși se uită pentru că este ceva interactiv. Dacă voi înregistra în limba română mulți o să ma întrebe de ce în limba română, știu faza și cu cărțile tehnice traduse cu chin și vai🙂 care sunt scrise în romgleză. Soluția ar fi să înregistrez în limba engleză, singura problemă că nu vorbesc foarte corect gramatical, mă incurc cu timpurile și accentul mai lasă de dorit. Oricum vă promit că ma voi strădui să iasă ceva cât de cât bine.

Nu în ultimul rând doresc să ajut studenții la IT și programatorii juniori . Mă gândesc la o secțiune de Interviu Virtual pentru siteul de Tutoriale PHP, cred că ar fi o chestie tare. Mulți dintre noi se blochează la interviuri, au emoții și imediat scade din succesul lor.

Aici închei articolul pe moment, mai am de învățat… ne auzim săptămâna viitoare.

Lasă un răspuns

