Luna de miere – Ce cat si cum ?

Palma de Mallorca
Palma de Mallorca

Toata lumea ma intreaba daca am fost in luna de miere. Vreau sa spun ca nu am fost inca, dar vom merge la inceputul lunii septembrie. Unde? Undeva in Spania, mai precis luam avionul spre Palma de Mallorca.

Am ales aceasta destinatie frumoasa din mai multe motive cum ar fi:

  • plaja nisipoasa
  • hoteluri cu standarde inalte
  • sunshine
  • bineinteles bugetul a fost cel mai important factor

Eu inca nu am fost in vacanta in strainatate, asa ca nu stiu cu ce se mananca. Pentru prima oara a organiza asa ceva, a gasi cel mai bun pret, a avea cele mai bune conditii este un stres.

Cum am inceput?

Am mers la 2-3 agentii de turism si am cerut oferta de pret. Preturile din oferta erau foarte mari ( pentru mine, sau chiar atata costa o vacanta mai speciala ) si am inceput sa caut bilet de avion, locatii mai okay, hoteluri.  Per total am obtinut un pret cu minim 30% mai mic decat cele  din oferte.

Agentiile de turism lucreaza cu comisioane atat de mari? Probabil da, dar parca din banii aia 30%  fac altceva . Facand un calcul simplu, daca o excursie pentru 2 persoane costa 1500 euro – pret dat de agentie – vacanta costa maxim 1000 de euro  si 500 euro ramane agentiei.

O alta chestie interesanta ca pe siteul lor am gasit oferte mult mai bune la preturi mult mai mici. M-a deranjat, incat l-am si sunat ca pe site au preturi mai bune. Raspunsul lor era ca ce am vazut pe site ba era deja ocupat, ba era oferta last minute. Pai atunci i-am zis ca revin inainte cu 1 saptamana sa ma duc in vacanta ca sa platesc mai putin. La telefon dra era blocata, si incerca sa-mi explice ca mai bine platesc acum pretul mai mare decat sa las pe ultima saptamana. Anyway, anul viitor mergem cu Last-Minute.

Totusi sa fie aranjat din timp vacanta de vis am inceput cu cautarea hotelurilor: 

Repede am intrat pe booking.com si am vazut preturi foarte bune la 10 de hoteluri. Daca sunt prea multe de ales iara nu este bine; dupa o saptamana de navigare am ajuns la 2-3 hoteluri inainte de a lua decizia finala.

Am nevoie si de bilet de avion pentru a ajunge la destinatie. Of course, am ales un avion low-cost si de o saptamana tot ma uitam la preturi . Acum cateva ore vroiam sa rezerv biletele de avion si iata ca s-a scumpit. Nu ma dau batut, asa ca astept pana miercuri seara sa vad daca se ieftinesc biletele de avion.

Alta chestie, daca iau avionul din Cluj-Napoca costa de 2x mai mult decat sa iau avionul din Budapesta. Normal ca ma duc la Budapesta, nu stiu de ce costa la un aeroport mai mult decat la altul.

Ca sa ajung la Budapesta sunt 3 variante: 

  1. sun un prieten (probabil asta voi face)
  2. ma duc cu masina si platesc parcarea la aeroportul din Budapesta.
  3. este microbuz, costa intre 75-85 de lei persoana/ drum

Acum am o viziune globala, deja stiu ce vreau si cel tarziu pana miercuri voi face toate rezervarile si ma voi ocupa de detalii.

Intre timp a venit pizza de la Luca Piero, va recomand si voua sa comandati ceva bun .

Lasă un răspuns

