I’m back

A trecut mai mult de o luna de la ultima postare. Vreau sa stiti ca nu am disparut, doar m-am insurat intre timp si nu am mai avut niciun pic de timp liber.  Intre timp mi-am propus mai multe chestii si sper ca pe toate  le voi realiza.

Ce urmeaza acum:

  1. urmeaza sesiunea a IV-a la management, toata luna iunie
    O sa scriu cat mai multe informatii utile legate de examene.
  2.  caut o firma unde pot sa fac practica „Managementul serviciilor” .
    Daca cunoasteti asemenea firme puteti sa ma contactati. 
  3. caut un programator php, minim nivel middle.
    Pentru mai multe informatii nu ezitati sa ma contactati

Planuri pe a doua jumatate a anului 2013:

  1. Tutoriale video pentru programatori incepatori.
    Este un proiect pilot si sper sa aiba popularitate. Intai voi face tutoriale simple si scurte pentru a primi un feedback imediat de la voi . Dupa feedback voi face tot posibilul sa fie cat mai profesionist videourile. 
  2. Tutoriale in limba engleza
    De mult mi-am propus sa scriu si in engleza, oricum am de imbunatatit partea gramaticala. 
  3. Functionalitati / sectiuni noi pentru siteul de tutoriale.
  4. Multe articole despre programare, ce am invatat din experienta.
    Nu ma consider un programator exemplu, am trecut prin multe in ultimii 10 ani si vreau sa impart cu voi programatorii / viitori programatori 
  5. Tutoriale complete si tehnologii noi.
    Cum se creeaza un magazin online in Drupal, WordPress, etc … 
  6. De realizat 2-3 site-ulete proprii.

O zi faina tuturor!

3 păreri la “I’m back”

Lasă un răspuns

