De ce nu pot sa cumpar canapea de la Naturlich cu banii jos?

canapea-nora-naturlich

Update 18:00: Am cumparat canapea de la concurenta, vanzatorii erau foarte amabili si am fost tratat ca un client. In cursul zilei de maine vor aduce si montajul este gratuit🙂.

Update 12:54: M-a sunat directorul magazinului. In loc sa ma convinga sa ma duc inapoi pentru canapea el m-a luat la 11m ca eu sunt nesimtit si ca toti angajatii lui sunt perfecti.

Eu ii urez bafta la vanzari in continuare si sper sa nu mai lase alti posibili clienti sa plece cu banii la concurenta.

Update 09:43: Am fost contactat prin telefon. Au promis ca vor monta canapeaua la mine acasa.

Am pierdut aseara mai mult de 2 ore la un magazin Naturlich ca sa-mi cumpar o canapea nu prea mare dar totusi comoda. Bineinteles dupa ce am ales modelul dorit si am pregatit banii pentru a achita, domnisoara de la Naturlich m-a intrebat daca intra canapeaua in casa.?

Pai stau la bloc, sute de mii de oamenii stau la bloc, si altii au canapele si nu cred ca este vreo problema in aceasta privinta. Asadar am mers acasa, am masurat usa de intrare si m-am dus inapoi la magazin. Este o diferenta de 5 cm intre latimea usii si latura cea mai mica a canapelei. Domnisoara mi-a spus clar ca nu va intra, a mai chemat un coleg ( the canapele expert ), si colegul ei mi-a raspuns la fel.

Sunt convins ca exista o solutie tehnica ca sa intre canapeaua in apartament, probabil se poate roti in diferite pozitii economisand cei 5 cm plus.

Sunt foarte dezamagit de imaginea firmei Naturlich. In ziua de azi nu cred ca e idee buna sa refuzi un client, care vrea sa-ti plateasca cu banii jos, spunand ca nu este nicio solutie sa intre canapeaua in camera.

Inca nu ma dau batut, azi voi scrie email si voi suna ca sa aflu unde au facut pregatirea manipulantii, de ce nu sunt in stare sa muta canapeaua in casa si de ce raman fara zambet angajatii Naturlich cand intrebi de transport si usa de intrare este mai putin lata cu 5 cm.

8 păreri la “De ce nu pot sa cumpar canapea de la Naturlich cu banii jos?”

    1. Ar fi trebuit sa fii recunoscator ca angajatii magazinului ti-au spus ca nu-ti va intra canapeaua,pentru ca in mod sigur s-au mai lovit de astfel de situatii.Sunt convinsa ca orice vanzator vrea sa vanda.In locul lor as fi tacut,te-as fi lasat sa o cumperi,iar apoi te-ai fi descurcat.Cum ??ai fi vazut tu!Manipulantii nu au datoria sa care canapeau in locuinta.Iar despre plata cu banii jos,dragule….daca o aveau pe stoc ti-ar fi dat-o;e logic ca e nevoie de o comanda.Intereseaza-te si tu in alte magazine de mobila ca nu toata marfa care e in showroom se regaseste si pe stoc.

      1. In calitate de client am avut 3 cerinte:
        1. sa fie sub 1800 lei
        2. sa nu fie cu arcuri
        3. sa ajunga in camera ( bineinteles contra cost ) .

        Punctele 1 si 2 au fost in regula, doar punctul 3 era cu problema. Am intrebat cat costa sa ajunga pana in camera la care nu s-a dat un raspuns exact. Am mai intrebat daca au alte canapele care corespund cerintelor mele, dar mi s-a spus ca transportul este oferit pana in fata blocului.

        Am decis ca voi cauta un alt magazin de mobila, am avut aceleasi cerinte si mi-au zis ca nicio problema. Am platit mai putin de 50 de lei pentru transportul pana in camera, mai mult baietii l-au montat in 5 minute.

  1. Wow..nu imi vine sa cred. Sunt o gramada de magazine de mobila unde problema asta nu ar exista. Iti ofera eventual si transport gratuit, dar ma rog. Bine ca s-a rezolvat problema.

  2. Naturlich-numai numele este german.Am comandat si am platit jumatate din comanda in 10.09.2014 si nu am primit comanda nici azi dupa 50 de zile!!! Nimeni nu-mi da nici un raspuns si nici nu le pasa de comanda,ma tot amana de la o zi la alta,Penalizarile pt intarzierea comenzii este insignifianta asa ca lor ,putin le pasa.
    E RUSINOS! Imi pare f.rau ca am comandat la ei !

    1. Si eu am patit acelasi lucru, doar ca eu am platit in avans intreaga comanda. Dupa trecerea timpului agreat de livrare 21 zile, nici macar nu am fost contactata sa mi se spuna ca va intarzia comanda. Dupa o saptamana am sunat eu si m-au asigurat ca se va livra saptamana viitoate. Ssptamana viitoare am sunat din nou, urmand ca livrarea sa se faca in urmatoarea saptamsna. Peste o saptamana am solicitat sa am o discutie cu directorul firmei altfel voi raporta situatia la opc. Doar in acel moment au confirmat ca nu stiu care este stadiul comenzii deoarece furnizorul lor propriu nu raspunde la telefon… moment la care am solicitat sa mi se dea inapoi avansul dat. Desigur ei au folosit acesti bani aprospe 50 zile, timp in care eu puteam sa am un dormitor frumos…

  3. Eu sunt foarte dezamagita de firma aceasta Naturlich am cumparat un dormitor de la ei am dat o gramada de bani iar dormitorul mi sa rupt de doua ori nu ma tinut nici un an parca ar fi putred este facut din pal care se crapa . Nu sunt de calitate eu nu as mai cumpara de la ei niciodata !Dar mi.am facut comanda la arcadia si sunt foarte multumita !

Lasă un răspuns

