RoTLD.RO Hacked

Dupa ce ieri am putut folosi partial http://www.google.ro, azi am avut parte de alta surpriza: 

De obicei am de modificat NS-uri de 4-5 ori / an, deci foarte rar folosesc acest site, dar azi chiar am nevoie, trebuie sa modific NS-urile unui domeniu pentru a putea migra pe un nou server.

Sunt curios in cat timp ( ore / zile / saptamani ) vor rezolva problemele  baietii de la RoTLD.RO.

Mesaj pentru hackeri: Luati si voi o ora pauza, mergeti la o cafea sa-mi pot face si eu treaba mea!😉

4 păreri la “RoTLD.RO Hacked”

Lasă un răspuns

