Google.RO hacked

Azi, ca in fiecare dimineata ( ~ 07:05 ), doresc sa intru pe google.ro dar mi-a aparut urmatorul mesaj:

Google.ro – Algerian Hacker

Din fericire in cateva minute, baietii de la Google au rezolvat problema.

6 păreri la “Google.RO hacked”

  1. Eu am schimbat terminatia .ro. in .com. Asa am reusit sa intru. Am schimbat si la optiunile browserului pagina de deschidere si gata. Dar chiar sunt curioasa ce s-a intamplat.

  2. DNS hijack. Nu Googlea fost atacat, ci un set de servere DNS care erau responsabile intr-o oarecare masura si de forwarding-ul catre google.ro. Au existat locatii in care DNS-ul nu a fost actualizat cu serverele web care afisau acea imagine, iar in concluzie google.ro mergea foarte bine.

Lasă un răspuns

