Black Friday

De unde stii ca este Black Friday?
R: Toate siteurile sunt down. 

Am inceput sa vanez promotiile de Black Friday, m-am pregatit cu o saptamana inainte sa fac o lista cu produse care ma vor interesa.

Azi noapte m-am trezit de mai multe ori dar degeaba pentru ca toate site-urile erau down, iar care site nu era down avea afisat un mesaj. Cei de la Flanco au fost foarte destepti, au pus un link catre un fisier pdf ce continea promotiile de Black Friday.

Am scris acest articol pentru a accentua cat de importanta este calitatea codului, arhitectura siteului. Daca se face treaba buna si sunt bani pentru arhitectura servere atunci si noi am putea sa facem site-uri care nu va fi down. Mai ales in lumea in care avem tehnologia Cloud Storage, etc …

(Future) Developers wake up!!!

Pisica emag de Black Friday

O părere la “Black Friday”

Lasă un răspuns

