Incepe scoala si pentru studenti ca mine

Peste 3 saptamani incepe scoala si pentru mine. Pentru cei care nu stiu inca, sunt student la FSEGA, Management ID – invatamant la distanta -. Primul an a trecut repede dar deloc nu a fost usor in perioada sesiunilor, iar acum urmeaza anul II. Ideea este ca se cere aceeasi materie ca si pentru cei de la ZI.

Cat a costat primul an?

In primul an am cheltuit aproximativ 5500 de lei:

  • 2500 lei – taxa de scolarizare
  • 800 lei – aproximativ 12 nopti cazare cu cina
  • 1800 lei – aproximativ 18 drumuri pana la Cluj-Napoca si inapoi la Oradea
  • 400 lei – manuale si diverse cursuri, si bineinteles include si caiete, pixuri, etc ..

Cum ma pregatesc pentru inceperea anului scolar?

M-am apucat  sa strang cei 5500 de lei pentru anul scolar 2012/2013. Plus, ma pregatesc psihic pentru perioadele de sesiuni .

2 păreri la “Incepe scoala si pentru studenti ca mine”

  1. Salut,
    Am inceput si eu scoala acum, sunt tot la manangement, doar ca la zi. Spune-mi, se va face mate si in al doilea an? Eu stiu (citeste : sper :-)) ca se face doar in primul an.. nu? Azi am avut doua cursuri de mate si m-am ingrozit…

Lasă un răspuns

