Sesiunea II. la Management (FSEGA)

In 11 iunie 2012 incepe sesiunea si pentru mine. Am de dat examen la 6 materii + engleza, sunt nevoit sa-mi schimb lista mea de prioritati:

  1. invata pentru examene
  2. scrie tutoriale
  3. inovatie
  4. creare proiecte start-up
  5. sport

Pentru examen am urmatoarele de pregatit:

Bazele contabilitatii

La bazele contabilitatii am de invatat 4 capitole importante , aproximativ 200 de pagini) . Trebuie sa stiu sa rezolv aplicatii cu diferite operatii contabile, sa realizez un bilan final.

Bazele marketingului

De invatat aproximativ 100 de pagini, dar la examen va fi: test grila, intrebari A/F, intrebari deschise si probleme de rezolvat.

Matematici financiare

Am de pregatit 2 referate, plus rezolvate cat mai multe probleme din cartea de aplicatii. La examen vom avea doar probleme de rezolvat.

Informatica Economica

Doar pe coperta scrie informatica economica, este o carte despre PC, Word, Excel, PowerPoint, Outlook si Publisher. Pentru examen vom avea atat teorie cat si practica .

Dreptul afacerilor

Este o carte subtirica, 200 de pagini. Pare sa fie un examen usor, dar din cate am auzit va fi destul de greu.

Macroeconomie

Am de invatat o carte groasa si de invatat cum se rezolva aplicatii legate de salar, somaj, inflatie, etc… Inca nu am avut timp sa invat din aceasta materie.

Cam atat am de invatat. In aceasta perioada voi fi mai putin activ, dar o sa recuperez🙂. 

Lasă un răspuns

