Nu vreau chiriasi, nu vreau navetisti

„Nu vreau chiriasi, nu vreau navetisti”, asta am auzit acum 1 ora, cand am fost la un aprozar din Oradea sa-mi cumpar ceva fructe si am intrat in aprozar in mijlocul unui interviu. Sefa aprozarului a precizat de mai multe ori ca nu vreau chiriasi sau navetisti, mentionand ca are angajati care si dupa 7 ani de lucru inca pot zambi.

Mi-am pus doua intrebari in gand:

  • chiriasii si navetistii zambesc mai putin de 7 ani sau nu zambesc deloc ?
  • nu poti sa fii la fel de productiv daca esti chirias sau navetist ?

Posibil sa se intample si in alte locuri😦.

Lasă un răspuns

