ministerul-finantelor-publice-s-a-imprumutat-cu-1-3-miliarde-de-euro-de-pe-piata-locala-82770

Examen Finante Publice ID, An I

„Iphone-urile sa fie pe silent, iar restul telefoanelor sa fie inchise”

Asta ne-a spus profesorul inainte sa intram in sala pentru examen finante publice ID. Nu inteleg de ce era nevoie de aceasta discriminare, de ce nu pot sa am si eu telefonul pe silent?. Oricum nu o sa-mi cumpar iphone pe viitor, dar nu asta este important.

Important este ca am fost sa dau examenul la finante publice. Este vorba despre un examen cu manualul pe masa ( doar manual, orice alte hartii, notite erau interzise ). Preferam totusi un examen fara cu manualul pe masa, pentru ca acum cativa ani am picat la asa ceva.

Structura examen finante publice

Examenul la finante publice consta din 17 intrebari test grila si 3 intrebari deschise. Am primit o ora pentru rezolvare. O intrebare poate sa aiba un raspuns corect, mai multe raspunsuri corecte sau niciun raspuns corect. Si aici aceeasi problema, daca din 3 raspunsuri corecte ai bifat doar 2, atunci vei primi 0 puncte.

Fiecare raspuns corect valoreaza 0,45 de puncte, deci pentru 20 intrebari se pot obtine 9 puncte + 1 din oficiu = nota 10.

Ce am facut?

Am raspuns la toate intrebarile, indiferent daca stiam sau nu raspunsul. Pentru 2-3 intrebari am gasit raspunsul in manual, dar pentru restul nu am avut timp suficient. Stiu sigur ca am raspuns corect la patru intrebari si sper sa mai am inca patru raspunsuri corecte pentru a lua nota de trecere.

Este foarte interesant ca pentru acest examen pot sa iau o nota foarte buna, dar pot sa iau si sub nota 5, pentru ca orice test grila cu 0 sau mai multe raspunsuri corecte este foarte dificil.

Urmeaza saptamana viitoare

  • Examen Economie Europeana
  • Examen Matematici aplicate in economie: algebra liniara, analiza, teoria probabilitatilor
  • English for Business

Lasă un răspuns

