Management ID – Examen

Azi am avut primul examen din prima sesiune la Management ID. M-am pregatit destul de mult, dar din diferite motive nu am reusit sa invat tot manualul.

La ora 11 ne-am strans destul de multi, erau si fete noi. Tot ce am avut material trebuia pusa pe margine sa nu se poata copia.

Structura Examen Management

  1. test grila cu 10 intrebari
  2. 3 intrebari deschise
  3. o problema de rezolvat

Am primit 1 punct din oficiu, testele grila valoreaza in total 1 punct, cele 3 intrebari deschise 3,5 puncte iar pentru rezolvare problema se da 4,5 puncte. Partea trista este ca daca nu ai luat 2,25 puncte la teorie nu se poate lua examenul.

Timp de rezolvare 1h30m , ce nu este foarte mult dar nici putin.

Ce am facut?

M-am asezat foarte strategic in a 2-a banca, langa geam sa fie lumina si sa intre un pic de aer.

La teste grila doar la 4 intrebari stiam exact raspunsul, pentru restul am nevoie de noroc. Erau foarte grele in sensul ca erau multiple variante corecte, si daca la o intrebare erau 3 raspunsuri corecte, si ai bifat 2 atunci se considera 0 puncte

Din pacate la intrebarile deschise nu am nimerit intrebarile la care stiam raspunsurile, am mai scris ceva pentru fiecare intrebare ca sa nu fie foaia goala si sper sa primesc 2 puncte,

Problema am rezolvat pana la capat, si sper din suflet ca au iesit rezultatele corecte. Daca da atunci am 4,5 puncte pentru problema si daca am norocul sa iau 2,25 la teorie + 1 punct din oficiu atunci ajung la nota 8, Dar daca la teoria am luat mai putin de 2,25 din 4.5 atunci trebuie sa dau din nou examenul.

Observatii

Doar 2 colegi au incercat sa copieze, imi pare rau de ei pentru ca profesoara i-a notat pe ceva lista.

Pentru ca in ultimele 15 minute mi-am dat seama ca am gresit la primele calcule ceva si mi-au iesit rezultate foarte aiurea, am cerut o foaie A4 gol si am refacut. Din pacate au trecet cele 90 de minute, dar inca am mai primit timp sa-mi termin rezolvarea problemei. Eu eram ultimul care a predat examenul  si 2 colegi care au terminat inaintea mea trebuie sa stea in sala pana cand predau foile. Sper ca nu s-au suparat pe mine 😉

Maine continuu cu examenul de finante publice. Aici avem voie sa dam examenul cu manualul, presimt ca va fi greu .

Lasă un răspuns

