Pregatire pentru prima sesiune la management

Imi place sa invat foarte mult, mai ales materii interesante. Anul trecut m-am inscris la management ID, fsega cluj, si atat de repede trece timpul incat a inceput prima sesiune la management. In fiecare saptamana am invatat cate putin, dar totusi nu am reusit sa invat tot, pentru ca mai am un servici, sunt pasionat de programare in php si ramane foarte putin timp pentru invatat.

Manual Management si Manual Finante Publice

In acest weekend am 2 examene:

  • Management: sambata, ora 11
  • Finante publice: duminica, ora 11

La management se cere teorie + rezolvare probleme, iar la finante publice in principiu doar teorie, teste grila.

Vreau sa iau o nota medie la fiecare examen.

Lasă un răspuns

