Rolling in the deep

Imi place la nebunie aceasta piesa „Rolling In The Deep„. Fiindca este interpretata de mai multi artisti cunoscuti sau mai mult cunoscuti pot sa schimb „feeling„-ul. Am adunat in acest articol videoclipurile preferate, sper sa va placa si voua.

Adele

Jorge and Alexa Narvaez

Si fetita are voce foarte frumoasa.

Linkin Park

Sa nu uitam nici de baietii Linkin Park. In sfarsit un „Live” sanatos.

Adele garage rock cover

Sa ascultam si o versiune mai rock.

Boyce Avenue

Baietii Boyce Avenue sunt preferatii mei in 2012.

The Piano Guys

Este ceva mai special si placut ce fac baietii The Piano Guys.

Piano Cover

Vocal Version

Sara Niemietz

La inceput nu mi-a placut de Sara, dar ascultand de mai multe ori acum imi place foarte mult aceasta varianta.

O părere la “Rolling in the deep”

Lasă un răspuns

