Cum transforma lipsa locurilor de parcare omul in nesimtit?

Sper ca lipsa locurilor de parcare l-a transformat omul simplu in nesimtit. Nu am nicio problema cu oamenii care parcheaza pe coltul strazii, sau urca pe trotuar si pietonii nu mai au loc sa treaca, sau  cu cei care parcheaza in mijlocul strazii atata timp cat pot ies sau sa trec pe langa ei .

Azi, 14 noiembrie 2011, ora 13:11 mi-am parcat masina, timp de 30 de minute, intr-o parcare cu plata, langa parcul 1 Decembrie si cand vreau sa plec, ora 13:40, vad urmatoarele imagini:

Parcare Oradea - Lancetti Transport
Parcare Oradea - Lancetti Transport - Poza 2

Din bun simt m-am gandit sa astept 2 minute, poate apare omul sa-si mute masina, dar am asteptat degeaba. Am cautat numarul de telefon de la Politia Locala si am sunat sa intreb cum sa procedez, pentru ca nu pot iesi. Mi-a raspuns un domn si a zis ca va trimite un echipaj in cateva minute. Dupa vreo 6-7 minute de asteptare apare conducatorul si pleaca super rapid zicand „scuze”. Am sunat inapoi la Politia Locala si am zis ca s-a rezolvat problema a plecat nesimtitul, la care a raspuns ca atunci totul este in regula.

Ma deranjeaza foarte mult faptul ca m-a blocat intr-un loc unde am platit pentru parcare. Poate vroia sa mai prelungesc cu 30 de minute pana cand isi rezolve omul treburile. Alta chestie, se observa ca lucreaza la firma de transport Lancetti Transport . Sper ca colegii omului au mai mult bun simt.

3 păreri la “Cum transforma lipsa locurilor de parcare omul in nesimtit?”

Lasă un răspuns

