Developerul destept intai citeste documentatia

Ieri am avut de integrat o librarie js, continand sute de linii de cod, in symfony. Am vrut sa adaug o functionalitate noua, mi-am creat frumos functiile mele in cateva ore.

Azi, am avut 5 minute libere si am zis ca ma uit peste documentatia lor, sa vedem ce se mai poate optimiza. Si dupa 2 minute am gasit functia gata facuta ce facea exact ce am avut eu nevoie.

Concluzia: Trebuie sa aloci timp pentru citirea documentatiei si apoi sa te apuci de treaba.

 

 

Lasă un răspuns

