Si sper ca voi fi student la facultatea de management din cluj

Am inceput pregatirile pentru admitere la Facultatea de Management din Cluj Napoca. Sunt convins ca o sa am si eu un loc 🙂 dupa rezultatele grozave de la bacalaureat 2011.

Din pacata nu mai este admitere, oricine poate sa se-nscrie, mai ales cei care nu au avut camere de supraveghere montate in scoli, iar nota se va calcula in modul urmator:
a) Media anilor de studiu din liceu, cu ponderea de 80 % în media finală;
b) Media generală de bacalaureat, cu ponderea 20 % în media finală;

Pentru inscriere am nevoie de urmatoarele:

  1. diploma de bacalaureat sau echivalenta acesteia, în original
  2. foaia matricolă
  3. certificatul de naştere în copie legalizată
  4. adeverinţa medicală tip
  5. trei fotografii tip buletin de identitate
  6. copie simplă de pe cartea de identitate;
Mai am nevoie de pct. 2,3, din pacate orice dureaza.
Lasă un răspuns

