Orice sut in fund e un pas inainte

Acest proverb romanesc este foarte valabil pentru mine atat in dragoste cat si in cariera. Acum 10 zile am schimbat locul de munca si fac tot posibilul sa fiu Geek-ul firmei . Si schimbarea asta are o poveste scurta.

In luna aprilie am primit morala pentru lipsa respectului fata de superiorul meu si am inceput sa sap pe google, am ajuns pe diverse forumuri de specialitate, despre cum comportamentul angajatului intr-o companie, imbunatatirea relatiei angajat-sef . Si dupa cateva ore am ajuns pe siteul lui Stefan Murgeanu mai ales pe linkul http://www.concediaza-ti-seful.ro/cartea/ . A doua zi am cumparat cartea „Concediaza-ti seful!” sa invat de la altii cu experienta. Dupa ce am citit cartea am ajuns la concluzia ca am nevoie de o schimbare, pot mai mult in conditii mai bune si mi-am depus cv-ul in cateva locuri.

Voi reveni peste cateva luni cu un feedback daca intr-adevar a meritat .

2 păreri la “Orice sut in fund e un pas inainte”

Lasă un răspuns

